fredag 8 april 2011

Om mig själv

Jag är 21 år gammal och håller till i södermanland för det mesta men egentligen bor jag i västernorrland! Helt ointressant men så är fallet!

I förrgår antog jag en utmaning tillsammans med en hel hög andra människor men egentligen är den här utmaningen mest för mig själv. Det är nämligen första dagen på utmaningen och jag har redan smått gett upp. Detta beror på min lata sida - "åh nej nu MÅSTE Jag ju ta tag i detta" (som jag ju sagt att jag vill hur länge som helst, ända sen hudbristningarna började ta sig från låren till magen) Och jag vill verkligen men disciplinen är så långt bort från verkligheten så det finns inte ens! Jag har haft den förut och ska finna den igen, men just idag så känner jag att jag inte orkar leta! Men idag är helt fel dag för idag börjar utmaningen och som ni ser så är det ju VERKLIGEN en utmaning för mig idag.
Så hur gör jag då? hur gör jag för att komma iväg på åtminstånde en powerwalk idag? - Jo just idag hade jag tur som har en lat syster som ville att jag skulle åka och handla mat åt henne så vet ni vad jag gör? Jag tar en promenad och handlar mat åt henne sen måste jag motvilligt även gå tillbaka till dit jag är nu!

Idag till frukost åt jag:

2dl a-fil
1dl naturell müsli
1 halv banan
1 löskokt ägg

Ni som läser, Om någon läser och har tips på saker jag kan göra bättre hör gärna av er via kommentarer - tips uppskattas alltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar