söndag 10 april 2011

Fail #1 och total lycka

Igår sprang jag hela tre km utan att stanna - trodde jag aldrig om mig själv. Jag kämpade och kämpade och det var skitjobbigt men nära hemmet igen så kunde jag inte låta bli att flina stolt och sätta mitt svettiga arsle brevid gubben och imponera med skryt. Och det värsta av allt...idag kliar det i mina ben och jag vill springa mer! Vilken Boost! vaknade ju inte utan träningsverk i vaderna i alla fall :) Det roliga är att utmana mig själv för jag hade inte en tanke på att gå ut o springa igår men det var sol och jag hade tråkigt och då kom jag på " AAH det är ju såna här stunder man ska träna, istället för att klaga att det inte finns tid" så ut kom jag och sprang gjorde jag! HEJJA MIG!

Det tråkiga är att jag var på fest igår. Redan innan fick jag ångest över alla kalorier jag skulle trycka i mig och ciggaretterna. Jag klarar mig fint utan ciggaretter (än så länge) men på fest, med alkohol i blodet så vill jag bara RÖKA! :( och mitt mål för kvällen var att inte köpa några egna i tro och hopp att kanske inte röka alls. Men tro fan att jag stod utanför macken med ett grönt prince menthol paket i handen....
Men idag mår jag inte lika dåligt för det för jag är en av de som inte festar så ofta, jag är en av de som försöker lägga ångesten åt sidan och fortsätta där jag slutade!
Ville dock vara ärlig i min blogg och säga åt mig själv att SKÄMMAS!

Ska mäta mig idag! LOVAR! har ju inte fått upp mått än!

Köpte även en dösnygg jacka idag, som jag vill ha när jag springer :)

Mvh

Sarha den 2:a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar