måndag 11 april 2011

Godmorgon!

Jag har problem! jag har problem med sömnen och kan inte förmå mig att gå upp tidigt, vilket jag egentligen vill eftersom jag älskar tidiga mornar! och som vanligt slutar det med att jag struntar i frukosten och går rakt på lunchen, hur fungerar det där egentligen? Hur dåligt är det? någon som vet hur det egentligen påverkar min kropp?
I alla fall så sitter jag nu här med min lunch och tänkte att idag ska vara lite av en vilodag men kliar i kroppen så en promenad eller cykeltur blir det nog ändå, den som lever får se :)
Jag är liksom orolig att om jag tar en vilodag så kommer jag inte komma igång igen, vill inte ge upp såhär tidigt i utmaningen.

Skolan går sämre nuförtiden dock. Får inte ihop mitt liv. Men det får ordna sig!

Lycka till idag alla kämpar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar