tisdag 12 april 2011

Mina mått




Idag när jag vaknade kunde jag inte låta bli att ställa mig på vågen, fastän jag aldrig använder den, hade gått upp 4hg vilket ju var en besvikelse men det är just typiskt mig att se det som ett nedslag när jag vet att det inte sker över en natt, när jag vet att man kan bli svullen och gå upp i vikt i början dessutom är ju 4hg INGENTING. Så den här gången tänker jag inte använda mig av det som en plan att ta mig ur utmaningen, vill inte heller för jag tycker det är grymt kul och jag är så mycket gladare redan bara av att röra lite på mig, att få andas frisk luft varje dag!
Idag ska jag träffa en gammal klasskamrat och rida! DET kommer bli spännande :D

Här kommer en liten tidslinje från mig

2005 - 50kg
2007 - 62kg
2008 - 71
2009- 71
2010 - 87
2011 - 82

Mina mått 11/4-11

Midja - 90cm
Bröst - 105 cm
Mage - 113cm
Höft - 114cm
Lår - 65cm
Arm - 32cm
Vad - 37cm


har ännu inte fått hjälp att ta förebilder, och är livrädd för att lägga upp de, men alla andra har varit så modiga så jag ska göra det jag med!

Längtar till ridningen men först måste jag plugga :/ hatar att jag vaknade så sent också.


En gång i tiden 65 kg



2 kommentarer:

  1. Usch ja... nu har jag lagt upp mina i alla fall, men ville egentligen inte men tänkte att om man kan få lite motivation utav det så kan det väl kanske vara värt det.

    SvaraRadera
  2. Ja jag borde göra det jag med! Men känns inte så himla roligt! Bra jobbat cissi :)

    SvaraRadera