söndag 10 april 2011

Att chocka sig själv!

Idag var jag ute och sprang samma runda som igår IGEN!
MEN! sprang bara 2km och gick raskt 1km då jag har problem med mina fötter och knän och fick kramp i fötterna, jag vet att de skorna jag har inte är bra för mig. Jag har fått hjälp med vilka skor jag borde ha för att inte förstöra mina knän totalt, men de kostar KOSING 1500 eller mer...så det får vänta men jag blir ledsen för jag vill ju bli starkare inte trasig :( får se om jag kan göra nåt åt det!

Åt kryddstark curry-paella idag som var snuskigt god! :) och jag är så nöjd för jag är inte sugen på sötsaker alls, bara tanken på att fortsätta skada min kropp får mig att älska allt det naturligt goda och jag är en sucker för småtomater<3
Kommer såklart att finnas stunder där jag väljer det sämre alternativet framför det bättre men ingen ångest för det, jag är människa trots allt - Jag ska göra fel ibland och det är OK.

Älskar facebook sidan 100 grymma dagar med 100 grymma människor som alla strävar efter hälsa! Älska!

Imorgon ska jag upp tidigt och plugga, sen ska jag bara njuta av träningsverken och vettiga saker i huset! Underbart! Strängnäs är vackert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar